Avatar billede eaaj Novice
07. maj 2010 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows livew mail

Jeg har install. Windows 7 og dermed Windows Live mail Jeg kan ikke få mine mailadresser sat ind i windows live mail. Jeg har kopieret dem til mit skrivebord. Elers er de på en usb stick. De er fra Windows mail og vista.
Hvordan gør jeg?
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2010 - 20:34 #1
Dine mail kontakter.

Mener du dermed kontaktpersoner?.
Eller er det din mail konto? samt emails du mener?
Avatar billede eaaj Novice
07. maj 2010 - 20:38 #2
Det er alle de e mailadresser på personer, som var gemt i windows mail
Avatar billede eaaj Novice
08. maj 2010 - 11:49 #3
Jeg har løst problemet. Jeg havde brugt flere dage på at importere adresserne. Så prøvede jeg i mailprogrammet, og vupti, så var alle adresserne importeret. Sagen er hermed lukket.