Avatar billede LiseMo Nybegynder
06. maj 2010 - 13:08 Der er 2 kommentarer

Kan ikke lukke breve op i Outlook

Outlook lukker op.Når jeg dobbeltklikker på en ny mail bliver skiften ændret til almindelig fra fed, men brevet lukker ikke op.
Der kommer også som sædvanlig en miniature i bundlinien, men brevet kan ikke lukkes op og jeg kan heller ikke aktivere en ny mail.
Er jeg mon kommet til at ændre på noget i indstillinger, hvad kan jeg gøre?
Jeg har Vista.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
07. maj 2010 - 09:39 #1
Hvilken udgave af Outlook? 2003/2007?
Avatar billede LiseMo Nybegynder
07. maj 2010 - 10:14 #2
Jeg bruger Outlook  2007.
Jeg har løst problemet ved at bruge et gendannelsespunkt, nu fungerer det igen, men det ville være rart at vide hvad årsagen kan være. Har haft er lignende tilfælde før, hvor de åbnede brevfiler pludselig blev til miniaturer og fløj ned i bundlinien og ikke kunne komme op igen. Det måtte også løses ved gendannelse.
Ved test af Outlook findes der ingen fejl, kan heller ikke finde virus.
Tak for interessen hilsen
Lise