Avatar billede Mathias Praktikant
05. maj 2010 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blu Ray

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at erhverve mig en blu ray afspiller, så jeg har mulighed for at nyde nogle af de store film i top-kvalitet. Men jeg skal finde ud af hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg kan selvfølgelig købe en afspiller, men jeg kan også købe en PS3 - hvad er forskellen?
Så kom jeg i tanke om, om det var muligt at købe et eksternt Blu Ray drev til min MacBook Pro 17" - den kan jo klare opløsningen og sætte den til fjernsynet via mit HDMI kabel. Er det ikke nemmere at transportere rundt?

Hvilken løsning synes I om, og er der evt. andre bedre løsninger?

til info: Jeg har et Full HD TV som er klar til noget Blu Ray :D

Vh Mathias
Avatar billede justrace Novice
05. maj 2010 - 11:33 #1
Jeg ville købe en rigtig afspiller, grundet støj og strømforbrug, og sandsynligvis også features beregnet til det den er lavet til.

Priserne er også til at overse, og eks. har Blockbuster et tilbud inkl. film og lejepriser inkl. i prisen, der næsten gør afspilleren gratis.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
05. maj 2010 - 12:02 #2
personligt kan jeg bedst lide at have styr på systemet så derfor valgte jeg en asrock 330 ion ht/bd og lavede en media station ud af den men det kræver så lidt mere arbejde.
Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 17:52 #3
Har anskaffet mig en PS3