Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. maj 2010 - 21:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

glemt adgangkode til gmail

Min svigerfar har glemt sin adgangskode til sin gmail konto.
Han kører gmail gennem Internetexplorer

Kan man, som man kan i firefox, se gemte adgangkoder i Internetexplorer?

jeg har angivet hans datters(min kones) gmail konto som sekundær konto. Troede egentlig at jeg så kunne få sendt den glemte kode hertil, man alt der kommer er et en mail link, som bringer mig til hendes gmailkontooplysninger og ikke hans.

Hvad gør jeg`?
1)Kan jeg finde koden i internetexplorer eller
2) eller kan jeg få den tilsendt til sekundær konto?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2010 - 21:30 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2010 - 21:31 #2
har lige gennemført det selv og det virker
04. maj 2010 - 21:38 #3
Måske ? ->

Hent - og gem [SIW] ->
http://www.gtopala.com/download/siw.exe (Og KUN DET PROGRAM!!!)
Kør programmet; se under punktet [Password]
?
04. maj 2010 - 21:40 #4
(Der er vistnok også en eller anden "Glemt Kodeord" ServiceMulighed i Google.dk / Google.com - prøv at kigge omkring...)
04. maj 2010 - 21:40 #5
(Nå - SÅ dukked #1 + #2 op ...)
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. maj 2010 - 21:51 #6
har prøvet https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd?service=mail&fpOnly=1?hl=da
men her er det, jeg indtaster min kones gmail og kun får en mail som fører mig til hendes kontooplysninger og ikke HANS.

Den anden fører til kontrolspørgsmål op navnet på hans gamle skolelærer. Og andersen eller Andersen virker ikke. Hrmmm..

Ang det imponerende og smarte program.
Jeg får kun de første 4 tegn af passwords desværre ... Resten er *****
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. maj 2010 - 22:03 #7
DIT PROGRAM VIRKEDE HURRA!!!
Men passwordet duer åbenbart ikke længere. træls.
Må stoppe for i dag.
tak for hjælp indtil videre....
Avatar billede koppelgaard Praktikant
05. maj 2010 - 20:58 #8
Endnu ikke fået hul på konto, Venter på at 24 timer er gået, så vi kan prøve igen.
Men vil I ikke have nogen point som tak for hjælp? Send svar, please
05. maj 2010 - 21:09 #9
Ping...
(Til delning...)
Avatar billede sbbrandt Nybegynder
12. maj 2010 - 20:23 #10
Har det samme problem, følger opskriften slavisk , og den alternative email (pop3) router stadig mail videre til gmail, som jeg ikke kan få adgang til. Forsøgt at oprette en ny gmail konto, men den kan ikke route pop3 mails, er jo allerede igang på den eksisterende!!