Avatar billede theolivermand Nybegynder
04. maj 2010 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manga

Jeg vil lave en stopmotion serie i manga men jeg er ikke så god til manga som bluekyokitty på youtube, så vis i har nogle videoer eller andrer ting hvor jeg kan lære at tegne ikke alt for detaljerede dyr i manga så er jeg glad.

ps. jeg kunne også godt bruge adressen til logitech.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. maj 2010 - 12:58 #1
Avatar billede theolivermand Nybegynder
04. maj 2010 - 13:23 #2
Tak
Avatar billede besle Nybegynder
04. maj 2010 - 17:08 #3
Hvis du vil lære at tegne mange, så synes jeg at du skulle anskaffe dig en såkaldt Tablet (tegneblok) helst i mærket Bamboo. Derudover også programmet Manga Studio Ex.4 som er et udmærket program, og virkelig(virkelig!) nyttig til at tegne manga i. Tegner selv en smule manga, og vil sige at Manga studio EX. 4 er bedst, medminder man tegner på papir. Hvad angår tutorials, så søg på manga studio ex. 4 Tutorials, de kan vel inspirere.
Avatar billede theolivermand Nybegynder
05. maj 2010 - 07:11 #4
tak men jeg har nu tænkt mig noget mere enkelt.
(skriver det aligevel på min ønske sedel)