Avatar billede Ludibrium Nybegynder
03. maj 2010 - 11:29 Der er 7 kommentarer

3d acceleration

Hej., Mit navn er ek.,

For nogen tid siden fandt jeg ud af at jeg ville flytte fra maplestory (2d spil) til WoW.,

men jeg fandt ud af at min skærmkort ikke har 3d acceleration.,

det havde den da jeg købte den., hvordan kan det mon være?
03. maj 2010 - 11:52 #1
Velkommen til E. ...

Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar ? Stationær ?

Er der styr på driversoftware ?

Hvilket skærmkort (Fabrikat, type, model, ...) ?
Avatar billede Ludibrium Nybegynder
03. maj 2010 - 12:21 #2
Vista.,

bærbar.,

ja jeg har styr på driversoftware.,

men jeg har ingen idé om hvilken skærmkort jeg har.,

vil det være en idé at købe en ny skærmkort?.,

min computer er en eMachine e725
03. maj 2010 - 12:32 #3
Avatar billede besle Nybegynder
03. maj 2010 - 14:03 #4
Umiddelbart skulle jeg mene at du nok har et Intel Gma 4500M, eller lignende. Har du prøvet at afinstallere drivere til dette grafikkort, og installere dem igen?

Derudover skal du ikke regne med at kunne køre wow stabilt, da Intel GMA ikke just er anvendeligt til spil
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. maj 2010 - 16:02 #5
Det lyder til at være en ældre sag. Du kan ikke skifte GFX kortet i din bærbar og et onboard duer også ca kun til at stå stille på auction house i WOW..

Der skal nok en ny com til. Stationære computere der kører wow uden problemer er dog meget billige
08. maj 2010 - 21:39 #6
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede Ludibrium Nybegynder
12. maj 2010 - 10:11 #7
endte med at jeg måtte tale med timmy og blive enige om at jeg er nød til at købe en gamer computer når jeg har råd til det., ^^