Avatar billede aulumbor Nybegynder
01. maj 2010 - 10:20 Der er 3 kommentarer

Outlook Expres mail

Er det ikke muligt at oprette en outlook expres mailkonto
hvis jeg kun har en TDC mobil bredbånd-abonnement
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 10:36 #1
Pa samme pc eller på flere. Hvilket styresystem ? Skriv lige lige lidt mere
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2010 - 11:51 #2
nej - du har ikke en mail-adresse med i abonnementet.
Opret en gmail adresse, og google har en vejledning så du kan læse/skrive mails fra outlook express.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 12:01 #3
Er spørgsmålet om man har kan have flere e-mailadresser, mener jeg nu, at det har man lov til at oprette i sin Webmail. Jeg har f.eks oprettet 4 forskellige adresser, som jeg kan bruge allesammen. Mest for at reservere dem, før andre brugte dem.