Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 16:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

bærbar

hej

jeg skal købe en rimelig gamer bærbar for mine konfirmations penge
til cirka 7000 kr

jeg har kigget lidt på ACER AS8735G
http://www.fcomputer.dk/?show=products_show&product_id=37690

sig lige om det er for meget at give for den eller om den er fin til nye spil

i må godt komme med flere bærbar
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:35 #1
Den er alt for dyr til den pris, især når det er en Acer. Acer er ikke kendt for deres kvalitet, dermed ikke sagt at det ikke er et godt mærke, men at det er alt for meget at give for den.

Vil foreslå denne istedet.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=721390
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 17:39 #2
ok men kender du nogle hjemmesider hvor man selv kan putte ting i bærbaren som med dell
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:39 #3
Alienware?
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 17:44 #4
det bliver for dyrt
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:49 #5
Ja, netop fordi at du får nogle folk til at "Special lave" en bærbar til dig.
Skal det være en bærbar til efterskolen eller skolen ?
Hvis det bare er til Gaming, kan det langt lettere svare sig med en stationær.
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 17:49 #6
den bærbar du viste mig kan man opgradere den til 6gb ddr3 ram og er det en god ide
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 17:50 #7
mine foeldre er skilt så jeg ville gerne have en bærbar så jeg kan tage den me frem og tilbagde
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:51 #8
Nej du kan ikke opgradere den, men tror heller ikke du får brug for de sidste 2gb, da man sjældent anvende mere end 4
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 17:56 #9
har du andre forslag
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:58 #10
Fordelene og ulemperne ved at købe den jeg linkede til:

Pro's:
Processoren er en I5, der har hyperthreading, og turbo boost, der gør den langt bedre en processoren i Acer´en
Grafikkortet er bedre, og understætter DirectX 11
Den har 4gb DDR3 Ram i Dual channel
Den kommer IKKE med alt det som Acer´en gør (Empowering Technology osv.)
Den har 2 megapixel kamera, hvor Acer´en har 0.3

Con's:
Skærmen er mindre, og kører ikke fuld HD
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 17:59 #11
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=714947

Denne her måske? lidt billigere, andet grafikkort, større skærm, og mindre harddisk, men ellers det samme.
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 18:02 #12
ok tror jeg køber den du har linket
men tar ind til kbh i weekenden og ser hvad de har der
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 18:04 #13
lige et spørgsmål hvad er Empowering Technology
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 18:04 #14
Okay. Tvivler dog på at du kan finde noget af lignende kvalitet i Elgiganten/Fona/Expert osv. Uden at det er  en Demovare, og til samme pris.
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
26. april 2010 - 18:14 #15
tak
Avatar billede besle Nybegynder
26. april 2010 - 18:24 #16
Evt, hvis du ønsker, kan du tilføje mig på MSN/Skype, hvis det var til yderligere spørgsmål.
Avatar billede M-madsen Nybegynder
04. maj 2010 - 23:05 #17
Jeg har lige købt en lenovo r500 til 4995,- hos www.cc-trading.dk. Det har været brugt 11 dage til klimatopmødet i december. Den nye pris for computeren var 8995,-. Det er en meget stabil computer