Avatar billede mlph Nybegynder
22. april 2010 - 09:54 Der er 2 kommentarer

Internt link i PDF dokument

Jeg er i gang med at skrive en opgave og vil rigtig gerne kunne linke internt i mit pdf dokument, altså fra emneoverskrift i indholdsfortegnelsen til selve afsnittet længere nede i dokumentet. Jeg kan godt få det til at virke i Word, men funktionen ophører når man konvertere til pdf. Er der nogen der kender en løsning på problemet? Evt. hvad der kræves af programmer, naturligvis freeware da man er studerende;-)
Avatar billede falster Ekspert
22. april 2010 - 12:58 #1
"Intelligensen" i f.eks. en Word-fil (links, bogmærker o.l.) bevares, hvis du konverterer med Adobe Acrobat (købeprogrammet).

Med andre programmer - og især med de gratis pdf-printere - er det i bedste fald tvivlsomt og normalt umuligt.
Avatar billede mlph Nybegynder
22. april 2010 - 21:31 #2
Hej falster,

Tak for dit svar.
Det var desværre som jeg frygtede og også den eneste løsning jeg selv var nået frem til.
Men da jeg ikke er ekspert inden for området, håbede jeg at der var nogen der kendte til en anden nem og gratis løsning.

Du skal have tak for hjælpen anyway.