Avatar billede tvistholm Nybegynder
20. april 2010 - 20:00 Der er 4 kommentarer

alle film i ffv. mode.

jeg har på det seneste oplevet at ligemeget hvilken afspiller, eller hvilken film. eller om det så er direkte på internettet jeg afspiller en film, så kører det i dobbelt tempo..

jeg har prøvet at køre en systemgendannelse, det hjalp også,
bare kun en enkelt dag.

nogen der har en ide om hvad der kan være galt..
20. april 2010 - 21:45 #1
PS: Altså genopslag af -> http://www.eksperten.dk/spm/905152 ?
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 11:24 #2
Er det lyden eller hele filmen som kører i dobbelt tempo?

- Kosmos
Avatar billede tvistholm Nybegynder
23. april 2010 - 19:23 #3
jep. der var ikke rigtig noget respons på den.. så tænkte at jeg kunne prøve igen.
Avatar billede tvistholm Nybegynder
23. april 2010 - 19:26 #4
det er billedet. lyden bliver ikke afspillet, men tror det er for at tempoet kører for hurtigt, den gør det samme hvis det er en mp3 fil jeg afspiller.