Avatar billede jdann Mester
20. april 2010 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm

Har nogen et godt råd ?
Jeg har altid haft min pauseskærm indstillet til at at starte efter ca. 20 min. Det er den holdt med at gøre. Der kommer slet ingen pauseskærm. Den står stadig på 20 min.
Jeg har opsat en ekstra PC i netværk med den PC hvis skærm nu driller.
Den nye PC´s pauseskærm fungerer fint.
Det er en HP w 19 skærm
Skærmopløsning: 1024 x 768
Skærmkort:Intel (R) 82865G Grafics controller
Opdateringsfrekvens: 60 Hz
Der bruges Windows XP

VH

Jørgen
20. april 2010 - 10:08 #1
Er det nogen speciel "Pauseskærm" program/animation du har valgt ?
Eller er det bare for at slukke/blanke skærmen ? -> Se i STRØMSTYRING ...

---

PS: Du vil få flere indlæg hvis du 'pænt' følger op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jdann (Dem der ikke er grønne...)
Avatar billede jdann Mester
20. april 2010 - 10:27 #2
Det er blot for at slukke/blanke skærmen ( 3D blomster)
Under strømstyring ( kontrolpanel ) står der ligeledes 20 min.

Jørgen
Avatar billede jdann Mester
18. august 2010 - 15:56 #3
for at lukke