Avatar billede mcole Nybegynder
20. juli 2001 - 07:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bladre i Eksperten

Når man bladrer i henholdsvis \"Åbne spørgsmål\" og \"Spørgsmål med accepteret svar\", skifter begge til \"Næste\" (Næsten altid). Er det bare mig, eller er der andre, der synes det er irriterende. Burde de ikke bladre hver for sig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. juli 2001 - 07:53 #1
Så skal man jo bare klikke to steder hvis man sidder og kikker spørgsmål igennem.

Jeg syntes at det er fint som det er.
Avatar billede mcole Nybegynder
20. juli 2001 - 08:15 #2
Ja, men der er jo også to steder hvor man kan klikke. Man forledes til at tro, at det er to lister man kan bladre i uafhængigt af hinanden.

Jeg skylder måske at sige, at ud over dette synes jeg Eksperten er et super sted, hvor jeg har fået megen kvalificeret hjælp.
Avatar billede robin-steen Nybegynder
20. juli 2001 - 08:45 #3
det ville ogsaa vaere rart med den mulighed at bladre i lukkede spm en for en i en bestemt katerogi. naaske fra en navigator nederst pa siden!!!

bare et lille forslag :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. juli 2001 - 08:47 #4
Forslaget er noteret, men der er mange ting i \"kø\", så det bliver ikk ændret omgående.
Avatar billede dagblad Nybegynder
20. juli 2001 - 09:11 #5
Jeg syntes der er fint som det med at den bladrer begge steder på én gang - bare man ved det
Avatar billede zhark Nybegynder
20. juli 2001 - 10:36 #6
Man kan vælge 10-20 osv. spm pr side og man kan også ved: http://www.eksperten.dk/list/30 ændre f. eks. 30 til 102 og således \"springe\" hvis man ved det er et ældre spm man søger.
De\'t ikke så ringe endda!
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juli 2001 - 12:12 #7
Kan også bedst lide det som det er nu.
Hvis jeg ikke har været på siden en dag plejer jeg da lige at kigge de sidste 90 spørgsmål igennem, og så er det da dejligt at den viser både åbne og lukkede - da man på den måde ikke først skal trykke nederst og derefter øverst.
Hvad er problemet i at de følges ad? Hvis du ved at du leder efter et lukket spørgsmål kan du vel bare undlade at kigge i de åbne.
Avatar billede the_email Nybegynder
22. juli 2001 - 18:26 #8
Total enig med tommyf.
Avatar billede mcole Nybegynder
28. juli 2001 - 07:49 #9
Dejligt at høre jeres synspunkter selv om de er ret forskellige.
Lukker spørgsmålet nu.