Avatar billede Soer9960 Nybegynder
10. april 2010 - 21:17 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål vdr. GTA IV

Hej.
Billedet i GTA IV (PC) hakker men jeg ved ikke om det kan være processoren. Den processor der anbefales for spillet er Intel Core 2 Dou 1.8 Ghz eller AMD Athlon X2 64 2.4 Ghz. Og i min computer har jeg Intel Pentium 2.2 Ghz. Hvis i ved noget må i gerne slå et inlæg op. :)

Og hvad syntes i general om processoren Intel Pentium?
Avatar billede Claus Mester
10. april 2010 - 21:48 #1
Det kan det godt være. Har dog kendskab til computere der har kørt spillet fint med en single core processor.

Hvad har du af grafikkort, ram og styresystem?
Avatar billede janus Nybegynder
10. april 2010 - 22:19 #2
Hvis det er en 2,2 Ghz single core Pentium er den for langsom til GTA IV. Du bliver nødt til at komme med flere detaljer omkring din CPU. Tekniske detaljer kan du få med programmet CPU-Z (google det). Hvornår har du anskaffet den (CPUen)? Pentium er et meget gammelt brand. Det er værdiløs information da der findes helt nye Pentiummer, og der findes 20 år gamle Pentiummer.
Avatar billede Soer9960 Nybegynder
10. april 2010 - 23:23 #3
#1 Jeg har ATI Radeon 1 GB, 4 GB ram og Windows 7 Home Premium 64 MB.
10. april 2010 - 23:52 #4
Er det en 'hjemmelavet' WIN7 instalation ?

Check for (korrekt/opdateret) driversoftware i ENHEDSHÅNDTERINGEN...

---

NB NB: Du bør (=skal) 'pænt' vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Soer9960 (dem der ikke er grønne!!!)
Nærlæs ->
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

(Det HAR du vist fået at vide før ?)
Avatar billede Claus Mester
11. april 2010 - 08:53 #5
Hvilken model ATI Radeon? Og når du skriver 64 MB ved dit styresystem, går jeg ud fra du mener det er win 7 x64 bit version.

Ja, det er rigtigt at din Pentium kan være af betydeligt ældre dato eller helt ny. Så vi må vide noget mere.

Men når du skriver du har 4 gb ram, får jeg en stærk fornemmelse af, at din pc ikke er helt så gammel. Ligeledes, når du bruger en x64 Win 7 kan din cpu ikke være helt antikvieret.