Avatar billede Elmove Nybegynder
09. april 2010 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Magento - Hjælp!

Jeg har brug for hjælp til opsætning af Magento webshop og design (til ny webside).
Det kan evt være et eksisterende template der bruges, og bare tilrettes lidt.
Pt. bruges Cliche som hosting, men går ud fra at Magento godt kan køre på deres servere?

Er der nogle der har lyst til en sådan opgave, og hvad vil det evt koste?

For flere oplysninger, venligst send PM.
Priser og ideer kan godt postes her...

Takker
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. april 2010 - 22:35 #1
Magento kører ikke på Cliche - jeg har forespurgt 30.03.2010

quote

Hej

Det er desværre ikke noget vores server har.
Cliche.dk understøtter ikke Magento.

Med venlig hilsen
Support

unquote
Avatar billede Elmove Nybegynder
09. april 2010 - 22:43 #2
Tak for oplysningen.

Så er det ikke værre end at jeg bare flytter til en anden udbyder....
Gider bare ikke betale tusindvis af kr. i hosting, hvis ikke det er nødvendigt, men en flytning er hermed taget med i opgaven...

Endnu engang tak...

/Elmove
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. april 2010 - 22:51 #3
!
Avatar billede it-michael Nybegynder
12. april 2010 - 12:15 #4
Hej elmove

Som beskrevet kan vi løse din opgave, med hosting til 6000.- DKK for det første år. Du skal selvfølgelig selv betale for PBS og evt Betalingsgatewayen, som ikke er med i prisen.

Hilsen

Michael Jacobsen

Outsource I.T. to Thailand
tel; +66 (0) 815 955 481
Dk tel + 45 3695 0399
skype; it-michael79
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk