Avatar billede jps6kb Novice
08. april 2010 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IE8 - glemmer ting og viser ikke ASP.NET fejl længere

Hey,

IE8 har jeg været glad for i lang tid men...
Når jeg starter den op efter computeren har været slukket har den glemt mine login-oplysninger for f.eks. eksperten, facebook og andre.

Ligeledes er den begyndt at smide en "Internet Explorer kan ikke vise websiden" når den egentlig burde vise en ASP.NET kompiler-fejl i forbindelde med fejl i et asp.net website.

Nogen der har oplevet det samme og har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2010 - 16:18 #1
ingen løsning men et forslag

hent fixwin 1.2 portable og se om ikke dette lille program kan finde den

http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-7-vista-problems-with-fixwin-utility

der er 50 forskellige til rep af alt muligt

m.v.h
Avatar billede jps6kb Novice
28. august 2010 - 18:45 #2
Lukker