Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 10:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kommer ikke ind på skrivebordet

hej ! jeg har et stort problem med min bærbar. når jeg starter den, og skriver min adgangskode til min bruger, vil skrivebordet ikke åbne, der bliver sort skærm og jeg kan kun se min mus.. har så godt som prøvet alt hvad man kan, men er ingen ekspert til computere.. håber at der er nogen derude der kan hjælpe mig.. tak på forhånd.. P.S beklager hvis jeg har lagt debatten forkert sted.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 10:10 #1
Har du prøvet en systemgendannelse fra før problemet opstod,.

Fra fejlsikret tryk F8 under opstart
Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 11:00 #3
kan desværre ikke komme ind på systemgendannelse.. og der sker ikke noget når jeg trykker på F8 under opstart..

.. til info er det en HP Pavillon jeg har.. AMD Proccesor
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 11:07 #4
Prøv lige F8 et par gange. Tast og slip og hold ikke F8 nede. Hvis dit tastatur virker burde du kunne komme i fejsikret ?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 11:11 #5
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Start-your-computer-in-safe-mode

Her står godt nok at du skal holde F8 nede, så prøv lige begge dele igen
Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 11:30 #6
okay, prøver det så igen.. tak skal du have...
Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 11:50 #7
nu virkede det der med F8 og startede den i fejlsikret tilstand, men den viste stadig ikke skrivebordet.. så prøvede jeg og gøre det samme igen med at holde F8 nede, og kom frem på systemgendannelse, men kunne ikke åbne programmet, desværre! hvad mere kan jeg gøre? skal jeg give op, eller er der andre muligheder ?..
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 12:05 #8
Er stadig i tvivl om du lavede en systemgendannelse, efter du havde startet op i fejlsikret ?
Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 12:59 #9
nej for den vil ikke åbne systemgendannelse, har prøvet 8 - 10 gange nu.. desværre... er der andet jeg kan gøre eller ? ... tak for dine svar.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 13:15 #10
Jeg har ingen forslag. Synts det bliver svært, når der er sort skærm.

Læg evt et svar selv og klik accepter. Så kan du lave en ny tråd under styresystemer--- xp/vista/win7 eller hvad dit system nu hedder.

Så må der klogere hoveder til end mig. Er lidt nervøs for om du er ramt af hardwarefejl.
Held og lykke med det
Avatar billede RoiArge Nybegynder
30. marts 2010 - 13:20 #11
okey.. vil jeg gøre så. takker for din hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2010 - 13:35 #12
Husk lige at klikke accepter et eller andet sted. Nogle tager det alvorligt om spørgsmålet er lukket. Sådan at prikken bliver grøn