Avatar billede trenskow Nybegynder
29. marts 2010 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Export af database fra mvnforum

Hej

Jeg har et mvnforum som har kørt et par år.
Hvis nu man er blevet træt af det, og gerne ville have et andet slags forum, gerne noget med php, findes der så nogle tools som kan konvertere det sqludtræk jeg har fra min database til noget som kan puttes i en evt en database fra phpbb?

På forhånd tak
Avatar billede JanChristensen Nybegynder
01. april 2010 - 01:28 #1
Hej

Jeg vil anbefale dig også at stille spørgsmålet her http://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=65&start=75

Det er www.phpbb.com support forummet for konvertering til phpBB3 softwaren fra andre software typer. Jeg kan ikke love dig at det lader sig gøre af den grund at jeg simpelthen ikke ved det. :-)

vh

Jan
Avatar billede trenskow Nybegynder
21. august 2011 - 23:57 #2
Hejsa Jan

Jeg skal have lukket mine gamle tråde. Vil du smide et svar?
Avatar billede JanChristensen Nybegynder
01. september 2011 - 01:00 #3
Det er her med gjort.