Avatar billede daphne Novice
26. marts 2010 - 17:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail vejledning i opsætning

Jeg har stadig problemer med at få det her live mail til at fungere, så håber jeg kan få lidt assistance.

Det er en ny pc, der har Windows 7, der skal have sat live mail op.

Mailkonti-redigering kan jeg ikke finde nogen steder ? - vil ind og rette nogen oplysninger, men kan ikke hitte ud af, hvor dette skal gøres.

Er der evt. et sted, som mere udførligt beskriver, og giver nogen udførlige vejledninger i brugen af selve programmet ?? - ville sætte meget stor pris på nogen links.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2010 - 19:09 #1
Avatar billede daphne Novice
26. marts 2010 - 19:39 #2
Ikke helt hvad jeg var på udkig efter, for der står intet om, hvilket styresystem, som den sættes op til her, og det er efter hvad jeg kan dømme til Windows XP/Vista, - ikke Windows 7.

Men tak for forsøget.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 19:49 #3
http://www.beesite.dk/?id=254

Sådan som vejmans link viser, ser min win live mail nu også ud på min win 7, så jeg tror du er nødt til at forklare mere præcist, hvad du er ude efter ?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 20:25 #4
Hvis det er fordi du ikke kan finde Win live mail, kan den hentes her

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-live-essentials

Og en lille tilføjelse hvis man ønsker dansk stavekontrol http://peter.mpbrun.dk/20080513/f-dansk-stavekontrol-i-windows-live-mail
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2010 - 20:56 #5
Jeg tror også du bliver nødt til at beskrive problemet lidt mere, det er jo ikke så let at gætte sig frem til hvad du mener.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2010 - 14:42 #6
Hvbad skete der her ?
Avatar billede daphne Novice
29. marts 2010 - 21:51 #7
Efter et par telefonsamtaler til min svigermekanik's udbyder lykkedes det nu endelig her til aften at få Live mail til at fungere, så hun nu kan bruge sin mail-adresse på sin nye pc med Windows 7, og Windows Live Mail.

Der var 2 problematikker.. dels havde jeg ikke fået vist de korrekte værktøjslinier til at finde mail-konti'ene frem.. dem kan man hente via et ikon ude til højre når man er logget på mailen.

Derudover fandt vi ud af her til aften, at der var fejl i de oplysninger, jeg havde modtaget til mail-opsætningen, så tror da pokker, at det ikke virker :-)
- men nu lykkedes det langt om længe :-)

Mangler at få et par SVAR til dette indlæg, så jeg kan få uddelt nogen points for jeres ihærdige indsats.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 21:58 #8
Du fandt selv løsningen, så du mangler ikke svar

Altid godt at se slutningen på historien.
Især når den ender godt :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2010 - 20:03 #9
Du fandt selv løsningen, så du mangler ikke svar

Enig, men accepter lige dit eget svar så der er lukket :)
Avatar billede daphne Novice
29. april 2010 - 01:58 #10
Så fik jeg afsluttet.. takker for input :-)

Mvh.
Gitte