Avatar billede Stenstrup1 Nybegynder
26. marts 2010 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Hjælp - til forsvundet adressekartotek

Hjææælp (søges)

Jeg har mistet mit vigtigste underadressekartotek under kontaktpersoner for tre dage siden. Det har ikke sneget sig ind i et af mine andre underadressekartoteker, og det er heller ikke at finde i skraldespanden.

Hvad gør jeg?

Har overvejet at genetablere hele min harddisk via keep it, men det giver ikke så meget mening for en fils skyld - også fordi, jeg så mister de seneste tre dages arbejde.

Er der nogen, der har en enkelt løsning?
26. marts 2010 - 11:55 #1
Snakker du om M$ Outlook fra M$Office pakken ?
Version ?

---

PS: For M$ Outlook: Det hele ligger i én stor *.PST fil, så det med "KeepIt" ell. lign. vil ikke nytte noget som helst...
Avatar billede osdata Nybegynder
26. marts 2010 - 16:37 #2
Hvis du har adgang til en backup af din pst-fil kan der importeres den del du mangler.

Med Keep It hentes din backup ned i en ny mappe og du overskriver derfor ikke alt dit arbejde, hvis bare du gør det rigtigt.

Mvh

Ole Stanstrup
O.S. Data