Avatar billede max-payne Nybegynder
22. marts 2010 - 21:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til lyd

Hvor finder jeg en lyd-driver ?
Mit bundkort: Micro-Star International, Co. Ltd  -  KT400-8235
Avatar billede tvistholm Nybegynder
22. marts 2010 - 22:24 #1
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2010 - 00:50 #2
Jeg kan ikke finde "VIA Audio Drivers Pack 3.70b"
Jeg får kun mulighed for at hente "Download Driver Whiz" som så vil scanne computeren for at finde manglende drivere.
Jeg kan ikke installerer "Download Driver Whiz",  det kræver Net Framework 2.0
Min XP SP-2 (jan. 2010) kører bedst uden opdateringer, og jeg vil heller ikke installerer Net Framework 2.0
Hvad med et direkte link ?
Avatar billede max-payne Nybegynder
02. april 2010 - 17:44 #3
Nå,.. ingen videre hjælp,.... ingen Tak og ingen point