Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2010 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afspil video

Hej.

Jeg sidder lidt og tænker lidt på at lave en form for musikvideo afspiler, for sjovt skyld til mig selv.

Men det jeg har fundet med VS.net er Windows Media Player, men jeg gider kan næsten ikke få nogle film til at virke med den, og gider ikke at have "play"-knappen og den slags på mit program - skal bare være videoen der kommer frem.

Jeg har læst lidt om at man kunne bruge VideoLan VLC til det, men det kunne jeg bare ikke finde ud af.

Jeg har erfaring med asp.NET C#, men ikke så meget med programmer med C#.

Håber at nogle kan hjælpe mig med at finde en god løsning.
Avatar billede tvistholm Nybegynder
22. marts 2010 - 22:30 #1
ville foreslå VLC eller GOM.
VLC fungere stort set lige som WMP,
og kan afspille stort set alt.
hvad er det du ikke kan få VLC til?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2010 - 22:36 #2
Altså jeg kan ikke få den til at afspille noget..

Jeg får et activeX plugin når jeg finder den i com objects, men der kommer intet frem.. Heller ikke hvor jeg skal putte stien til videoen henne
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 19:06 #3
Det var ikke et godt svar jeg skrev tilbage... :)

Men jeg har fundet ud af det nu.. Jeg bruger VLC til, tror bare jeg har haft fundet en forkert funktion.. :)