Avatar billede LiseS Nybegynder
22. marts 2010 - 15:45 Der er 7 kommentarer

Ændring af taster.

Hejsa.
Jeg tror jeg er kommet til at trykke på noget forkert i Word, for nu er der ændret på tasterne. Når jeg vil skrive : skriver det > i stedet for og sådan er det med flere taster. Håber nogen kan fortælle mig hvordan jeg ændrer det tilbage?
Mvh Lise
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2010 - 15:53 #1
Tryk på alt + shift. Du har fået det engelske tastatur ind.
Avatar billede LiseS Nybegynder
22. marts 2010 - 16:14 #2
Hmm, tak for hjælpen, men det virker desværre ikke. Den skriver fortsat alle mulige andre tegn. Hmm...
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2010 - 16:21 #3
Se om du ikke har et blåt ikon længst nede til højre, der står EN på. Klik på det og ændre det til dansk.

Hvilket styresystem bruger du?
22. marts 2010 - 17:01 #4
ÆØÅ

[SHIFT] [Alt]

:"{

[SHIFT] [Alt]

ÆØÅ
Avatar billede LiseS Nybegynder
22. marts 2010 - 17:28 #5
havde prøvet skift alt, det virkede mærkeligt nok ikke. Men efter genstart er den tiptop igen.
Tak for hjælpen...
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
22. marts 2010 - 18:07 #6
husk at lukke spørgsmålet.

Du gør det ved at du skriver et svar, eller får nogle andre til at skrive et svar istedet for en kommentar. Så skal du accepter den :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2010 - 18:36 #7
Og jensen-the-beast, husk at IKKE lægge svar på sådanne kommentarer. Det gør bare forvirringen endnu større end den i forvejen er.