Avatar billede Autodidakt1966 Nybegynder
22. marts 2010 - 13:35 Der er 6 kommentarer

Download af screenshot til tryksag

Hej.
Jeg ved ikke om det er den korrekte kategori men nu prøver jeg:

Jeg skal have et screenshot af en hjemmeside som skal bruges i en tryksag - størrelsen på screenshot skal ca. være A4 så det er ret stort.

Findes der et specielt program - helst freeware da jeg kun skal bruge det denne ene gang eller kan Photoshop bruges?
22. marts 2010 - 13:47 #1
Hvad er det du ønsker, som PrintScreen-tasten ikke kan?
Avatar billede Autodidakt1966 Nybegynder
22. marts 2010 - 13:55 #3
Opløsningen når det skal bruges til tryk skal være 200-300 dpi og det er det ikke når PrintScreen-tasten benyttes.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. marts 2010 - 14:34 #4
Jeg mener ikke du kan få en højere opløsning end det din skærm er indstillet til.Her er et det tog 2min i PHOTOSHOP
http://img687.imageshack.us/img687/8320/screenshotxyg.png
Avatar billede Autodidakt1966 Nybegynder
13. april 2010 - 14:25 #5
Dette er mit første indlæg og jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg giver mine point til jeres svar.
Avatar billede Autodidakt1966 Nybegynder
05. september 2010 - 21:52 #6
Beklager den lange tid der er gået - pga. mit noget i mit privatliv - jeg prøver om jeg kan give pointene til poko1 for det hjalp mig. men du skal vist sende et Svar -så vidt jeg har forstået.