Avatar billede ulleri Nybegynder
22. marts 2010 - 08:53 Der er 6 kommentarer

login bokse

Jeg er netop startet på at benytte Windows 7 og forsøger at blive tilfreds med dette styresystem. Det er lidt besværligt at skulle bruge ms outlook, som om postprogrammet kører lidt sløvt.
Det der irriterer mig mest er at jeg ikke kan kopiere/klippe tekst i logon bokse på de medlemssider jeg abbonerer på.
Hva skydes det mon?

Ulrik
22. marts 2010 - 17:07 #1
HAR du kunnet det tidligere / på tidligere OS system ?
Avatar billede ulleri Nybegynder
22. marts 2010 - 19:02 #2
Ja ja, det har aldrig været et problem med win xp. Ved højreklik fremkommer menuen klip - sæt ind - kopi- etc, og er highlight'ed.
Tastetur kommandoerne virker heller ikke på netop disse bokse. Mon det er boget med sikkerhedsindstillingerne....
Avatar billede ulleri Nybegynder
26. marts 2010 - 06:43 #3
Er der ingen der har et hint til at løse mit problem med log in boksen?
26. marts 2010 - 06:52 #4
...på de medlemssider ... - som du ser på med IE ? Altså ikke noget med M$ Outlook at gøre ?

IE - Funktioner - Internet Indstillinger - Fanen [Advanceret] - NULSTIL...
Avatar billede ulleri Nybegynder
26. marts 2010 - 07:34 #5
Nej. Det kan godt være lidt misvisende, men har naturligvis ikke noget med outlook at gøre. Det var blot en kommentar.
Nulstilling ændre intet.
26. marts 2010 - 23:09 #6
Hmmm...

(Andre i denne tråd ?)