Avatar billede tvistholm Nybegynder
21. marts 2010 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

alle film i ffv. mode.

jeg har på det seneste oplevet at ligemeget hvilken afspiller, eller hvilken film. eller om det så er direkte på internettet jeg afspiller en film, så kører det i dobbelt tempo..

jeg har prøvet at køre en systemgendannelse, det hjalp også,
bare kun en enkelt dag.

nogen der har en ide om hvad der kan være galt..
21. marts 2010 - 20:13 #1
Velkommen til E. ...

Generelt -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede tvistholm Nybegynder
22. marts 2010 - 11:35 #2
jeg kører vista  sp2
og jeg har prøvet med WMP + VLC + GOM Player.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2010 - 21:56 #3
Fejlen ligger måske i lydkortet??
http://zachd.com/pss/pss.html#chipmunks
Avatar billede tvistholm Nybegynder
23. april 2010 - 19:42 #4
KONGE.. det var fordi mit lydkort var sat til en anden form for højtalere. da jeg fik den sat over på højtalerne i bærbar, spillede det hele igen.. du he lige reddet min weekend + meget mere  220661.. tusind tak
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2010 - 22:28 #5
Det var da godt det kom til at fungere. Jeg lægger svar her.