Avatar billede Blankt Nybegynder
21. marts 2010 - 15:05 Der er 3 kommentarer

charmeleon engine?

Jeg var ikke klar over hvilken kategori dette spørgsmål høre under så på forhånd undskyld hvis det helt ved siden af..

Jeg har en Asus bærbar med vista home premium edition.

I den senere tid er den begyndt at blive meget hurtig varm og den larmer utrolig meget allerede ved opstart.

Derefter begyndte den ikke at ville lukke ned og starter end da engang i mellem op igen når man forsøger at lukke den ned.

Jeg har set flere har haft samme gældene problemer med asus med vista(jeg ved ikke om det er en gennemgående fejl i enten styresystem eller dette asus produkt??)

Jeg modtager nu denne meddelse når den åbner op:
ACMON ERROR
FAILED TO PREPARE CRITICAL FILE!
CHAMELEON ENGINE OUT OF SERVICE!

Hvad betyder dette? og er der noget jeg kan gøre som kan betale sig - eller skal jeg ud og lede efter en ny bærbar?

På forhånd tak. :)
21. marts 2010 - 16:19 #1
Avatar billede Blankt Nybegynder
22. marts 2010 - 17:29 #2
okay så den mest oplagte løsning er at åbne den op og få fjernet alt det støv og 'fnuller' som det ser ud til der er på de viste link?

tak for hjælpen:)
22. marts 2010 - 17:33 #3
(Det kan være et stykke af vejen *S* )