Avatar billede SabrineJ Nybegynder
20. marts 2010 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overføre penge fra Danmark-Rusland Online

Hej folkens..

Jeg skal overføre 3,8 euro til Rusland. Min første mulighed jeg havde i
tankerne var selvfølgelig via paypal, men paypal understøtter ikke modtagelse af penge i Rusland. altså I rusland kan de kun sende penge via paypal, men ikke modtage.

Er der andre muligheder? Som i ved man kan bruge når det kun er 3,8 euro? det er jo et forholdsvis lille beløb, helst sider i har prøvet før, eller ved der virker :)

Jeg bruger mastercard til at betale med.
Har ikke netbank.

Håber i kan hjælpe mig, sætter pris på alle svar.

KH Sabrine
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2010 - 19:29 #1
Jeg tænkte på http://india.westernunion.com/WUCOMWEB/staticMid.do?method=load&countryCode=IN&languageCode=en&pagename=HomePage men tilsyneladende ikke online i Danmark, hvis jeg læser korrekt. Ellers kan man smutte ned til et af deres kontorer.
Avatar billede SabrineJ Nybegynder
20. marts 2010 - 19:46 #2
Jeg forstår ikke den side der, er der ikke noget andet, som er meget nemmere, ligesom paypal?
Avatar billede egmose Novice
21. marts 2010 - 12:21 #3
Få din bank til at overføre dem?
Avatar billede SabrineJ Nybegynder
21. marts 2010 - 12:48 #4
Hvis du læser overskriften, skal det gøres online :)
Avatar billede SabrineJ Nybegynder
21. marts 2010 - 13:03 #5
https://www.moneybookers.com, er det noget man kan stole på som virker?
Avatar billede SabrineJ Nybegynder
04. april 2010 - 13:42 #6
Har selv løst problemet :-)