Avatar billede zenne Novice
17. marts 2010 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende Compaq driver (v6000)

Hejsa

Jeg har en Compaq V6000 series, præcis model nr.: Compaq V6103EA. Jeg har via HP's hjemmeside, fundet de fleste drivere (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=da&dlc=da&cc=dk&product=3308600&lang=da), men jeg kan simpelthen ikke få installeret ethernet controller. Det trådløse virker fint, men kabelforbindelse mangler stadig driver. Nogle der ved om det skal downloades et andet sted fra, eller hvordan jeg lige løser den?

På forhånd tak.
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2010 - 16:39 #1
Nu skriver du ikke, hvilket styresystem det drejer sig om.
Men efter linket at dømme, så er det XP.

Du skal som det første installere Chipset driveren, så  Intel PRO/1000-netværksadapterdriver.
Avatar billede zenne Novice
23. marts 2010 - 12:48 #2
Det drejer sig om Windows XP (SP2).

Jeg har installeret chipset driveren. En ting der undrer mig meget er at der efter geninstallationen er opstået et nyt problem. Manglende "virtuel hukommelse" - den viser kun 256mb ram, når man vælger Denne Computer --> egenskaber. Computeren blev leveret med 1gig. Kan de være brændt af under en geninstallation eller?

Kan dog stadig ikke få installeret netværksdriveren.
Avatar billede zenne Novice
23. januar 2014 - 11:56 #3
Lukket.