Avatar billede jean01ad Praktikant
15. marts 2010 - 13:33 Der er 1 løsning

Ja/nej afkyds = Vis tekstboks

Jeg har en tjekboks ja/nej med -1 og 0 som resultat af valg (Kaldet Leasingbil).

Når jeg er inde i min formular, så vil jeg gerne, at der sker en handling på baggrund af en afkrydsning i "Leasingbil".

Hvis LeasingOmk er Ja, så skal Etiket, og tekstboks for LeasingOmk vises og hvis nej, så skal de ikke vises.

Jeg har lavet følgende kode. Mit problem er, at jeg ikke kan få handlingen til at følges med afkrydsningen. Dvs. selvom jeg sætter et kryds i "leasingbil", så aktives nedenstående ikke.

Kan det lade sig gøre, at lave en dynamisk opdatering, så handlingen/visningen følger afkrydsningen?

Private Sub Form_BeforeUpdate(Cancel As Integer)
If Me.Leasingbil = -1 Then
Me.LeasingOmk_Etiket.Visible = True
Me.LeasingOmk.Visible = True
Else:
Me.LeasingOmk_Etiket.Visible = False
Me.LeasingOmk.Visible = False
End If
End Sub
Avatar billede jean01ad Praktikant
15. marts 2010 - 13:56 #1
Har selv fundet ud af det