Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 15:41 Der er 2 kommentarer

Videoer på nettet virker ikke Ipod Touch?

Hej jeg har en Ipod touch. Jeg har tidligere set forskellige videoklip på nettet på minIpod Touch. Udover Youtube selfølgeligt. Men nu når jeg trykker på et videoklip på nettet som ikke er fra youtube så kommer der bare en hvid side hvor det står en masse usammenhængende Bogstaver og tal som en kode. fx. "gdkdtgb2g46gdfyfgstaa5we7r6cvbnn7sad67adw8dwawdaw7dw8wad88dw7d667863k6484fds645g484l545b48bsds4844asd8" OSV. På et tidspunkt langt ned af siden med alle tallene og bogstaverne trykkede jeg på et link som stod bag det andet. Så kom jeg ind på Adobe Flash Players hjemmeside så det kunne tyde på at det er noget med det, men jeg kunne ikke downloade flashplayeren inde på siden :(

Tak på forhånd:)
Avatar billede ZioZio Nybegynder
15. marts 2010 - 10:16 #1
Hej engelbrecht94

De videoer du prøver at se er lavet i flash og det understøtter Ipod Touch & IPhone desværre ikke.
Avatar billede ZioZio Nybegynder
15. marts 2010 - 10:18 #2
Hej engelbrecht94

De videoer du prøver at se er lavet i flash og det understøtter Ipod Touch & IPhone desværre ikke.