Avatar billede gizkor Nybegynder
19. juli 2001 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori: DVD?

Var det ikke på tide at få en kategori til spørgsmål der omhandler DVD-formatet?
-og nej. jeg mener ikke hvordan man ripper en DVD!!!
Selve DVD formatet og DVDauthoring er jo et enormt stort og spændende område, og nu hvor dvdbrændere kommer ned i et realistisk prisleje vil der også være flere og flere der selv vil producere, og dermed have brug for at forum at vende problemerne i?
...og det ville også være rart at have et sted at snakke om erfaringer med afspillere, både interne og eksterne.
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. juli 2001 - 13:35 #1
Synes der er for mange kategori-ideer for tiden.
Ked af at det går ud over lige dit indlæg, men....

Eksperten er IKKE alt.
Der findes mange andre fora, både danske og især udenlandske (æv).
Nogle gange ville det være en ide at folk istedet for \"lad os gøre eksperten multimega uoverskueligt stort og trælst sted at være\" gjorde det at de søgte andre foraer til visse ting.

Ideer kan være gode ja, men....
Avatar billede gizkor Nybegynder
19. juli 2001 - 13:39 #2
du har ret i at eksperten ikke er alt, men der er vel ikke nogen her der vil modsige at eksperten er RIGTIG god - så hvad er det egentlige argument for ikke at udvide??? Hvad mistes???
Avatar billede gizkor Nybegynder
19. juli 2001 - 13:40 #3
Der er f.eks også tilføjet en kategori til video/foto, og dvd er da mindst lige så bredt et emne.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. juli 2001 - 08:59 #4
Den er sat på i kat.: \"Generelt\"