Avatar billede zulaff Nybegynder
11. marts 2010 - 09:53 Der er 1 kommentar

Release mappe tom efter build

Jeg er ved at lave en visual studio web application. Mit projekt indeholder flere underprojeketer: flere class libraries der har interne afhængigheder og et web setup projekt.

Alle mine projekter har bygget fint og min samlede web site har fungeret. I går eftermiddags ville jeg flytte projektet til en ekstern server, for at teste det, men da jeg byggede web setup projektet virkede det ikke. Siden da kan jeg ikke få noget af min kode til at virke. Jeg får følgende VS fejl:

The type or namespace 'DataAdgang' does not exist in the namespace 'XX.portal'

Hvis jeg dobbeltklikker på fejlen, og hopper til fejlen, viser hverken VS eller resharper en fejl. Hvis jeg checker mine release libraries er et af dem tomt. Jeg fosrtår ikke hvad der er galt. Jeg har checket at "build" peger på det korrekte library (bin/release). Er der nogen der har nogle forslag?
Avatar billede zulaff Nybegynder
11. marts 2010 - 10:47 #1
Jeg har nu hentet en tidligere version fra sourcekontrol og alt virker igen, men jeg forstår stadig ikke hvad der var galt. Hvis der er nogen der har bud, hører jeg dem meget gerne.