Avatar billede mik789 Nybegynder
10. marts 2010 - 13:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FileZilla problem

Jeg kan ikke logge på min ftp filadministration ved hjælp af FileZilla. Jeg ved jeg bruger det korrekte password, men får alligevel ikke adgang. Det drejer sig om nogle sider på one.com.

Jeg får flg svar fra serveren (som viser at jeg logger ind til den korrekte adresse og at min brugernavn accepteres):

Status: Kontrollerer adressen på musicandmeaning.net
Status: Tilslutter til 195.47.247.36:21...
Status: Forbindelse etableret, venter på velkomstbesked...
Respons: 220---------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
Respons: 220-You are user number 6 of 100 allowed.
Respons: 220-Local time is now 10:46. Server port: 21.
Respons: 220-This is a private system - No anonymous login
Respons: 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity.
Kommando: USER musicandmeaning
Respons: 331 User musicandmeaning OK. Password required
Kommando: PASS ********
Respons: 530 Login authentication failed
Fejl: Kritisk fejl
Fejl: Kunne ikke forbinde til server

Hvad gør man her. Supporten på one.com foreslår mig at ændre password, men det giver ingen mening. Jeg kan nemlig sagtens bruge det til at komme ind på mit kontrolpanel, så det er korrekt.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede ZioZio Nybegynder
15. marts 2010 - 10:31 #1
Hej,

Har du den nyeste FileZilla Client 3.3.2 ?

Hygge...
Avatar billede mik789 Nybegynder
16. marts 2010 - 08:11 #2
ja 3.3.2.

Men jeg fandt ud af problemet. Det var en simpel fejl i angivelsen af brugernavn, så jeg lukker derfor spørgsmålet.