Avatar billede dyrbye Praktikant
08. marts 2010 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udfyldt formular skal sendes som mail

Jeg er ved at lave en hjemmeside i 123hjemmesider.

Jeg skal bruge en formular (man udfylder med navn, adresse, m.m.) som sendes til en bestemt mail adresse når man trykker på send.

Er det muligt?
08. marts 2010 - 17:50 #1
Det har nu ikke meget med Word at gøre og jeg er temmelig sikker på, at 123hjemmesider ikke understøtter formularer. Skriv evt. til deres kundeservice.
08. marts 2010 - 17:52 #2
Det der vist kommer tættest på er deres gæstebog funktion - tag evt. et kig på den.
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2010 - 07:31 #3
Nej det er rigtigt men

123hjemmesider kan heller ikke håndtere pdf men hvis man uoloader et dokument til acrobat.com og linker så har man alligevel pdf på hjemmesiden.

Tænkte/håbede at man måske kunne gøre et eller andet tilsvarende - ikke nødvendigvis i word.
Avatar billede dyrbye Praktikant
09. marts 2010 - 11:22 #4
Prøver noget andet:(