Avatar billede petersen7913 Forsker
07. marts 2010 - 14:02 Der er 1 løsning

Banalt problem med OpenForm

Access 2007

Jeg har en oversigtsform med flere rækker fra Table1. Jeg har en detaljeret form med 1 række fra Table1 og de tilhørende rækker fra Table2.

Table2.RefID peger på Table1.ID

Når jeg dobbeltklikker på en række i oversigtsformen kalder jeg
DoCmd.OpenForm "detaljeretform", , , "RefID = ID-oversigtsform"

Og den detaljerede form kommer godt nok frem, men jeg får ikke søgt den ønskede række frem. Jeg har lavet den slags mange gange før, det er sikkert et eller andet banalt problem ..... men jeg kan ikke se hvor det går galt :(
Avatar billede petersen7913 Forsker
07. marts 2010 - 14:06 #1
Ups ... en banal stavefejl :( 2 bogstaver byttet om. Hm ... det har jeg brugt 1 time på......