Avatar billede syipx Nybegynder
03. marts 2010 - 21:28 Der er 1 kommentar

Mini DVI til HDMI hun adapter kabel. virker ik ?

Jeg har en Appel Intel(R)Core(TM)2Duo CPU T7700
2,40GHz  2,40 GHz 32-bit operativsystem

har købt et Mini DVI til HDMI til mit fjernsyn sony biva 46 T
så jeg kan få min computer skrærm over på fjernsynet.
Jeg har under mine av kanaler på fjernsynet en som heder pc men ingen signal.

jeg køre windows 7 på den men har også mac styresystem Lerpart men der viser den heller ik forbindelse

Håber der er en som kan hjælpe, for det da bare surt når man har glædet sig til stikket kom :0(
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. marts 2010 - 06:04 #1
Du skal finde din Mac/billede på en af dine HDMI-kanaler på TV'et. Den der hedder PC er et PC-skærmstik, som jeg ikke har hørt noghet om at du har tilkoblet.
Dog kan du med fordel forsøge at ændre din opløsning på TV'et i den HDMI-port du har valgt. Hvis dette er muligt skal det gøres via din TV-menu.
Forsat go' fornøjelse.....