Avatar billede M_M_Hansen Nybegynder
01. marts 2010 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny Bærbar!

Hej eksperter!

Dette er nok ikke første gang, eller sidste gang dette spørgsmål kommer.

jeg er så uheldig, at min 7 år gamle bærbar er gået død. Derfor skal jeg ud, og investere i en ny.
Jeg er en gamer og dette skal den også gerne kunne klare, bare på et nogenlunde niveau.

Dertil kommer at prisen gerne ikke skulle overskride 5000 kr.

Jeg fundet denne som jeg overvejer, men lidt i tvivl da jeg har hørt at HP bliver meget varme.

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3744241

Håber der er nogen klogere hoveder der kan hjælpe mig.

På forhånd tak M_M_Hansen
Avatar billede kimtheman Novice
01. marts 2010 - 19:47 #1
Mit bud er der skal flere penge til for at få en gamer bærbar
Avatar billede M_M_Hansen Nybegynder
03. marts 2010 - 14:20 #2
Ja okay, hvilken prisklasse taler vi så om? :)
Avatar billede kimtheman Novice
03. marts 2010 - 16:27 #3
villi nok sige mellem 6- og 8000kr.
Avatar billede M_M_Hansen Nybegynder
10. marts 2010 - 07:19 #4
Det er lidt for meget synes jeg, så lukker bare spørgsmålet :) men stadig tak for hjælpen kimtheman :)