Avatar billede Magnus1136 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:15 Der er 4 kommentarer

Søger fritidsjob og Råd om fritidsjob.

Hej!,
Jeg er blevet 13 her sidste år, og nu vil jeg gerne have et fritidsjob efter skole.
Jeg var oppe i brugsen i den lille by jeg bor i for at spørge, de havde intet.
har tænkt lidt på at blive avisbud(UGEAVIS), men ville egentlig gerne have noget som fx flaskedreng eller fejedreng.
er der nogen der kan hjælpe mig med forslag til hvad jeg kunne gøre for at finde et job/forslå HVOR jeg kan finde et job, eller hjælpe mig med at finde et job som UGEavisbud eller reklameomdeler?
Mvh Magnus.
Avatar billede Magnus1136 Nybegynder
27. februar 2010 - 19:16 #1
Bor forresten tæt på Durup, som ligger i Salling lidt nord for Skive / postnummer 7870.
Avatar billede g1mzee Nybegynder
02. marts 2010 - 11:29 #2
Arbejds mulighederne er meget begrænsede for dig, da du kun er 13.
Dengang jeg var på din alder, der gik jeg med aviser. Og set i bagspejlet er det jo kun sundt at komme ud og få noget frisk luft. Samtidig med man får en fornemmelse af hvordan det er at tjene egne penge, istedet for at kører på forældrenes goder.
Det kan kun hjælpe dig på senere tidspunkt.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2010 - 16:08 #3
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 17:50 #4
IKKE SØNDAGS AVISEN!!!!!
du får ingen ting i løn og der RIGTIG mange aviser & Reklamer