Avatar billede en912 Nybegynder
27. februar 2010 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

404 Redirect - ikke på server men i browser

Du kender følgende: Du har installeret nogle programmer, og så har du under installationen være uopmærksom på, at der var en vinkel på et punkt, hvor du giver lov til at noget bliver installeret eller ændret i dine browsere...

Problem: når man skriver en-ikke eksisterende url  ind i browseren (Firefox - IE priært) - det kunne være www.jdfkjskfjdsjfjdshdfjshdjfhsdhsd.dk - så bliver du redigeret til en bestemt (reklame) side, som du ikke ønsker at blive sendt til. Du vil hellere have den oprindelige default besked, når hosten ikke eksisterer - eller blot redigere til en neutral side på internettet, som du bestemmer.

Jeg forventer, at man kan ændre dette windows registry. Ved du hvor i windows registry ??
Avatar billede keysersoze Guru
27. februar 2010 - 13:41 #1
mon ikke det kan gøres direkte i browseren; funktioner -> internetindstillinger -> skift standardindstillinger for søgning
Avatar billede en912 Nybegynder
27. februar 2010 - 16:47 #2
Så nemt er det ikke. Det skal også kunne ske automatisk via en batch-fil.
Avatar billede en912 Nybegynder
03. marts 2010 - 09:02 #3
Ok, det er tale om browser help objects. Dem er der 117 (eller flere af). Jeg simpelt hen prøvet at fjerne de steder i windows registry, hvor jeg tror BHO er placeret.