Avatar billede kboecher Nybegynder
18. juli 2001 - 21:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

søger god asp bog

Hej
jeg søger en god asp bog som IKKE bruger VSB men Javascript.

Avatar billede djeclemen Nybegynder
18. juli 2001 - 22:05 #1
http://www.html.dk/

Kig der kan du finde gode \"bøger\" online men også hvilke du kan købe
Avatar billede medions Nybegynder
18. juli 2001 - 22:24 #2
GÅ ind under IDGforlag og søg under ASP.. det købte jeg min!
Avatar billede kboecher Nybegynder
21. juli 2001 - 10:00 #3
Hej Igen
Selvom de sikkert er gode bøger, så kan jeg jo bare gå hend på Amazon eller en anden boghandel  og søge på ASP - det jeg søger er en anbefaling hvor language er lig med jscript og ikke VBS.
Avatar billede fox2k Nybegynder
26. juli 2001 - 02:17 #4
Hvis det er JavaScript ASP du søger skal du nok have fat i bogen \"Active Server Pages 3.0\" fra Teknisk Forlag...

kan ikke lige huske adressen ;(
Avatar billede zoidberg Nybegynder
26. juli 2001 - 02:23 #5
Avatar billede kboecher Nybegynder
26. juli 2001 - 09:55 #6
Hej Zoidberg
OK den er bare super jeg køber svaret og bogen.
Avatar billede fox2k Nybegynder
29. juli 2001 - 20:53 #7
Det var egentlig også denne bog som jeg refererede til....