Avatar billede harryfink Praktikant
22. februar 2010 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTC Tattoo - tastelås

Hej,

Jeg overvejer at købe en HTC Tattoo.

Jeg vil gerne vide, hvordan tastelåsen fungerer. Kan man beskytte den med adgangskode eller andet, der sikrer, at kun jeg kan låse den op? Kan man downloade applikationer, der øger sikkerheden?

Den vil jo blive brugt til e-mail og rumme mange personlige oplysninger, som folk ikke skal have adgang til, hvis den bliver stjålet eller jeg på anden måde mister den.

På forhånd mange tak! :)

Mikkel
Avatar billede maniactor Nybegynder
22. februar 2010 - 20:01 #1
Jeg ved der til Symbian (som er Nokias styresystem) findes nogle programmer der gør det muligt at låse hele telefonen via sms.

Der må findes noget tilsvarende til Android systemet som HTC Tattoo benytter, men jeg ved det desværre ikke, da jeg endnu ikke har fået købt mig en Android mobil.
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 11:06 #2
Jeg er næsten sikker på den kan. Var til noget kursus for nogle dage siden, og der var en der havde en tattoo. Hver gang han skulle ringe osv. så tastede han en kode ind på sin telefon - så ja er næsten sikker.

iPhone har ingen problemer med dette hvis det er.
Avatar billede gonice Nybegynder
27. marts 2010 - 21:58 #3
Jeg har selv en HTC Hero (også Android og HTC Sense som tatoo) og den har fra starten noget der hedder Unlock Pattern, hvor man skal tegne koden hver gang man låser skærmen op. bruger det selv.
Avatar billede harryfink Praktikant
30. marts 2010 - 03:15 #4
Fedt, tak for det. :)
Avatar billede racass Nybegynder
12. april 2011 - 14:51 #5
ADVARSEL!!!!
tattoo er det VÆRSTE! køb jeg nogensinde har gjort!
der er en mønster lås, MEN hvis du laver for mange forsøg låser den mobilen helt, her skal du så skrive din google email og kode ind, MEN denne funktion er ude af drift, så alt du kan er at gendanne fabriks indstilling (sletter alt der ligger på mobilen