Avatar billede thac Nybegynder
21. februar 2010 - 16:56 Der er 2 kommentarer

Adapter til trådløst internet

Hejsa.

Jeg har en blu-ray afspiller med adgang til nettet via netkabel.
Så nu vil jeg høre om man kan få en eller anden form for adapter man kan putte i net-indgangen, så man kan koble den op på sit trådløse netværk, altså uden brug af kabel.

Mvh
Claus
Avatar billede smartebenny Nybegynder
22. februar 2010 - 08:40 #2
Claes57,
Du glad for de Power Lines ;o)

Thac
De er også rigtig gode, vær dog opmærksom på at du skal være på samme el netværk og samme fase (tror jeg det hedder).

Om de skal være trådløst, så kan evt. en DAP-1522 være en ide, men for at få det bedste ud af et trådløst netværk til streaming og Blueray/HD, så skal din router også have Wireless N. (Det har DAP-1522 både på 2,4 og 5Ghz båndet)