Avatar billede vg58 Nybegynder
20. februar 2010 - 09:47 Der er 4 kommentarer

netværks problem

Hej
Jeg har købt ny D-Link wireless n router dir-635, men har fået problener med min Toshiba pc med windows XP med Intel(R) PRO/wireless 2200BG netkort - den finder fint netværket og tilslutter med op til 54,0 Mbps, men i løbet 5-30 minutter går forbindelsen ned til 1,0 Mbps og kan ikke gå på nettet mere, så skal jeg afbryde forbindelsen og tilslutte igen.

Jeg har prøvet at skifte imellem 802.11b - g - n og mixed men det hjælper ikke.

Jeg har også en hp med Vista den kører fint på alle indstillinger.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede KHHP Juniormester
20. februar 2010 - 10:12 #1
Prøv at gå ind på en af dine computere som kører fint og hent en opdateret netkort driver fra intels hjemmside.
http://www.intel.com/support/wireless/wlan/pro2200bg/
Avatar billede vg58 Nybegynder
20. februar 2010 - 17:25 #2
Super - har opdateret og nu kørt i 4 timer på 54Mbps uden problemer - tak for hjælpen.
Avatar billede KHHP Juniormester
20. februar 2010 - 18:11 #3
Det hjælper stortset altid at opdatere driverne til din pc hvis du har et problem.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
20. februar 2010 - 19:53 #4
Specielt til Intel kort.