Avatar billede kerbs Novice
16. februar 2010 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lag så snart jeg tilkobler 2 kabler?

Hej Folkens.

Jeg har TElenor forbindelse, 10mbit/1mbit.

Jeg har før haft det trådløse net til kæresten sat til (Via. den router fra Telenor), samt haft 2 kabler i routeren - uden at det lagger.
Nu hver gang jeg spiller, så får jeg lags på 1-2 sekunder af gangen, ret jævnligt.
Så snart jeg piller min vens kabel ud, så kører det helt fint.

Hva kan det være? :S
17. februar 2010 - 06:19 #1
... det kan jo være at der er noget 'snavs' på den anden PC som Uønsket støjer ud på nettet ?
Er set før ...
Avatar billede kerbs Novice
17. februar 2010 - 07:42 #2
Computeren han kører med, er sprit ny stort set, selvfølgelig er der en chance.. nu kan vi prøve at lade ham være på nettet alene, så burde den vel gøre det samme, altså lagge..
Avatar billede kerbs Novice
18. august 2010 - 20:39 #3
Ingen brugbar løsning, og har derfor lukket det.