Avatar billede witzke Nybegynder
16. februar 2010 - 15:18 Der er 2 kommentarer

Kan IMAP bruges til Gmail

Jeg vil høre om nogen af jer ved, om jeg kan anvende Gmail som mailprogram i stedet for f.eks. Outlook.

Sådan har jeg gjort hidtil:

Jeg har hentet mine mails fra mit eget domæne ned i outlook via IMAP, så de altid ligger på one.com's server.

Hvordan opsætter jeg eller kan jeg opsætte Gmail til på samme måde at hente mine mails fra one.com's server via IMAP, så jeg altid har dem liggende på serveren?
Avatar billede bmpi Nybegynder
16. februar 2010 - 15:50 #1
Google kan ikke hente mails fra eksterne konti via IMAP. Det kan kun lade sig gøre via POP.
Avatar billede martinhs Nybegynder
04. marts 2010 - 17:28 #2