Avatar billede 0liver Nybegynder
16. februar 2010 - 01:53 Der er 5 kommentarer

Jeg får fejlen; "Invalid steam userID ticket" hvad kan det skyldes?

Ja, overskriften siger næsten det hele, men jeg idag skulle jeg til at spille Garrys Mod. Hvor jeg derefter får fejlen^ "Invalid steam userID ticket" når jeg går ind på en server, er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

- På forhånd tak. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2010 - 07:34 #1
Avatar billede Red0z Nybegynder
16. februar 2010 - 08:21 #2
Det lyder som om du har mere end én session på det samme ID :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2010 - 17:46 #3
Red0z sjovt... kan du også læse hvad der står i mit link ;)
Avatar billede Red0z Nybegynder
17. februar 2010 - 09:05 #4
John, det må du undskylde, var vidst selv lidt for hurtig, men jo.. som der står i John's link. ^^,
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2010 - 22:53 #5
hæhæ np ;)