Avatar billede 109 Nybegynder
13. februar 2010 - 15:02 Der er 6 kommentarer

Driver problemer windows 7 kontra HP 3600n.

Hej.

Jeg har Windows 7 og en printer HP 3600n. Jeg kan ikke finde en driver, så jeg kan få printeren installeret. Er der en der har løsningen?

Venlig hilsen Knud
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. februar 2010 - 15:59 #2
Hvis du læser HP rigtigt igennem skriver de at der skal bruges Vista drivere og der efter et suport program jeg har ikke læst det hele men det skulle virke.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNameId=501046&lang=en&cc=dk&prodTypeId=18972&prodSeriesId=501044&taskId=135
Avatar billede 109 Nybegynder
13. februar 2010 - 17:01 #3
Hej igen.

Det har jeg prøvet flere gange, men det
virker ikke!

Elers tak for hjælpen, hilsen Knud.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2010 - 17:28 #4
hp er dybt specielle - man skal indlæse driveren, og derefter tilslutte printer når programmet er klar til det.
Avatar billede 109 Nybegynder
15. februar 2010 - 17:32 #5
Hej igen.

Selvom computeren er renst for rester af filer fra HP 3600 og jeg derefter installerer driveren uden at printeren er tilsluttet,som I foreslår,kommer printeren frem i vinduet med printere, men den er ikke aktiv, så jeg kan bruge den og kommer derfor ikke inde, hvor printeren skal være, når jeg vil printe.

Hilsen Knud.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2010 - 17:40 #6
jeg kender ikke opsætningen af hp netværk - men på en lexmark, som jeg satte op, skulle man arbejde på router og printer for at de to kunne snakke sammen (link-farve skifter til grøn) undervejs i indlæsning af driver på pc. Og derefter kunne man bruge printer.
Jeg tror ikke, at din router og printer har forbindelse.