Avatar billede jchmidt Nybegynder
11. februar 2010 - 17:37 Der er 3 kommentarer

Skærm - som om tekst/grafik er "bagud" / i "stampe" i forhold til muse-/pilebevægelser

Når jeg er på en side på internettet, og med musen eller med piletaster ruller op og ned på siden, sker der det, at der kommer en slags "bølgede ryk" og/ "streger" henover skærmen, så sidens grafik/tekst "hopper", og det gør det forvirrende for øjnene.

Det er lige som om, at når jeg med musen eller med piletaster ruller op og ned på en side, så har grafik/tekst svært ved at følge med. Som om grafik/tekst er ca. 1-2 små sekunder bagud i forhold til de muse-/pilebevægelser, der netop er foretaget (som om grafikken/teksten er "bagud" / langsommelig i forhold til at være det sted, den burde være).

Det er en fladskærm, jeg har.

Det er Windows-XP, jeg har.

Forslag til, hvad jeg kan gøre for at løse ovenstående?

Vh. Jan.
Avatar billede a2p-dk Nybegynder
11. februar 2010 - 19:04 #1
måske sidder dit grafik kort løst..
Avatar billede Bodillen Nybegynder
11. februar 2010 - 22:29 #2
Uden at fornærme, men det lyder som nogle af de pc'er, der findes på mit job... det er nogle af de helt gamle - er din også en ældre model?
Avatar billede jchmidt Nybegynder
14. februar 2010 - 00:40 #3
Tak for respons. Min pc er ikke super gammel. Den er et par år gammel. Ovenstående er nu løst. Det var noget med, at min computer manglede en eller anden driver, og det gjorde grafikken/teksten bølget på skærmen. Den manglende driver hentede jeg fra
http://download.cnet.com/ATI-Catalyst-Display-Driver-Windows-XP-32-bit/3000-2108_4-10159621.html

eller også var det

http://drivers.softpedia.com/progDownload/ATI-Catalyst-65beta-Download-15503.html