Oprydning i mailadresser
Jeg har et problem, hvor en kollega er blevet genansat, som nogle bruger ikke kan sende mails til, men andre kan.Idet han er blevet gensansat har jeg genbrugt den "gamle" konto med tilhørende mail, men et eller andet er der gået galt.
Jeg har fundet ud af, at de som ikke kan sende mails til den nye kollega, kan lave en, skrive initialerne på modtageren, finde hans navn i listen og slette den, her efter kan de sende en mail.
Altså må problemet være noget lokalt cache, men kan jeg rydde op i den fra centralt hold? Det dur jo ikke at skulle rundt til samtlige medarbejdere, for at gøre ovenstående.
Vi køre Exchange 2007 og Outlook 2007 og fejlen lyder således:
Modtagerens e-mail-adresse blev ikke fundet i e-mail-systemet hos modtageren. Microsoft Exchange forsøger ikke at levere meddelelsen igen. Kontroller e-mail-adressen, og forsøg at sende meddelelsen igen, eller oplys systemadministratoren om følgende fejlbeskrivelse.
#550 5.1.1 RESOLVER.ADR.ExRecipNotFound; not found ##