Avatar billede Cannister Nybegynder
10. februar 2010 - 14:43 Der er 6 kommentarer

Læse åbnede mails fra en anden pc? (Windows Mail)

Hvordan gør jeg, så jeg kan læse allerede læste mails fra en anden pc.  - F.eks hvis jeg åbner en mail med Windows Mail derhjemme og så også gerne vil læse den på arbejdet.

Lige nu, når jeg har åbet en mail derhjemme kan jeg KUN læse den derhjemme og ikke på arbejdet.  Så jeg har nogle mails på hjemmepc'en og andre liggende på arbejdspc'en alt efter hvor jeg lige åbnede mail'en.  Ufatteligt irriterende.  Hotmail kan jeg f.eks læse fra hvilken som helst pc uanset hvorfra jeg har åbnet den.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Cannister.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. februar 2010 - 14:46 #1
Der er mange muligheder:

IMAP
Læg en kopi på serveren (indstillinger i din mailklient)
Oprette dine konti på G-mail
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2010 - 14:48 #2
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2010 - 14:54 #3
Samme funktion er åbenbart i W. mail:
http://www.internetservice.dk/filer/windows_mail.pdf
Avatar billede Cannister Nybegynder
10. februar 2010 - 15:41 #4
Ah, DET var rart.  Nu har jeg bedt den om at "Gem en kopi af meddelelserne på serveren"  - Så nu håber jeg det virker .  _ved at jeg lige skal hjem og gøre det på den derhjemme først også.

Jeg takker for de gode og brugbare råd.

Cannister.
10. februar 2010 - 15:50 #5
... bemærk at AFSENDTE/BESVAREDE E-mailer (fint dænsk ikk' ?) fra PC1 så ikke kan ses på PC2 ...
Avatar billede lx2ba Novice
10. februar 2010 - 16:20 #6
Husk, at når du har ladet en kopi ligge på serveren, så skal du enten forud indstille, hvor længe kopierne skal blive liggende, - eller gå ind på serveren af og til for at slette de "forældede. Elers støver din postkasse nok til  ;<D